Fredag.

Fredag idag och hallåe? Jag känner mig mycket bättre i halsen! Väntar nu på att Jessica ska ringa, Erica ringde och väckte mig imorse fattade i princip inte ett skvatt av vad hon ville. Men jag brukar ha en tendens att inte göra det när jag svarar och sover på samma gång.. Jag känner mig mycket piggare idag, bra det! Då kanske jag kan skicka in en svenska uppgift så jag har den färdigjort ifrån mig iallafall. Skönt! Snart blir det frukost, mums!
Men först litte sånna här listor som man snor från andra, har man tråkigt så har man ...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Snuvig, hostig och glad.
Favoritgodis: Salt och surt och såklart choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Brunabönor och surströming
Kläder just nu: Myskläder
Musik just nu: Melodifestivalen07, gillar såklart Maries -trying to recall.
Vad sa du senast: Erica ringde å väckte mig, så jag mumlade väl lite...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1980 or 1970 talet, vore kul att testa!
Sommarplaner: Jobba järnet, bli brun. Festival och vara redlöst full, shoppa och bli 18.
Fisk eller badkruka: Fisk,  bara att hoppa i utan att känna jue..
Längd och vikt: Shit, ingen aning.. 168cm? vikt, snart 3år sen..
Hur många kuddar sover du med: 3st
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, tändare, mat.
Spelar du nåt instrument: Nope gjorde det i grundskolan vettu. Blockflöjt och keyboard, hahaa!
Morgon- eller nattmänniska: Både och, men föredrar nog morgon.
Sparare eller slösare: En fetingslösare
Vem är viktigast för dig: Familj och närmsta vänner!
Bästa film: Walk the line / Butterfly effect
Tror på liv på andra planeter: Tror, men det vore ju orimligt att det bara finns en planet med liv på
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, absolut! Han doftade alltid så gott och vad var vi, 4år? Hehe!
Älskar du henne/honom fortfarande: Hah, nää va..
Har du några homosexuella vänner: Vet om, men inte mina vänner.. Eller just ja, kom på 1 nu!
Tror du på mirakel: Ja, jag hoppas det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man har hittat den rätta så.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Japp
Ser du på kärleken som ett misstag: Endel blir helt förändrade när dom finner kärleken, endel på ett dåligt sätt. Det väl jätte bra med kärleken. När den rätte dyker upp, då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad de vill!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Aw, bestämma mig nu? -Två? eller ...Tre kanske Fyra. Ässe, jag vet inte!
Bio eller promenad: GIllar ju båda såklart, bio är mysigt. Promenad, skönt och socialt !
Är du kittlig: Oftast
Snarkar du?: Nej
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Inte alla med en stor del
Äckligaste insekten: Räknas nattfjäril? och pappamyggor, fyfabian!
Största svaghet: wh0t? att sluta snusa, jävla beroende.
Det här är jag bra på: Missförstå
Bästa bok? Dassboken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna sjunga
Vad vill du jobba som? Vad kan du se mig som? -Fotograf eller kanske något inom handel va...
Chips, morötter eller godis? Godis og morötter med vitlöksdipp. Mums!
Pizza eller hamburgare? Hmmm... Utegrillade hamburgare, kanon gôtt! Pizza, riktigt god fyllemat.
Skriver du dagbok? Inte annat än på datorn.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepps.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Såklart, nacke og vad. I september får det nog bli!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) I stortsett riktigt bra, just nu lite kläder i soffan.
Gungar du på stolen? Haha nähe?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ooh, jag vet inte, vore som sagt roligt att prova på.. eller?
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag har en kniv i andra handen, har jag det så är det vänster, om inte så höger.
Hur är din drömtjej/kille? Vet inte, jag har inte hittat mannen i mitt liv ännu, så det återstår att se!
Hur många syskon har du? 2, Diana og Helena. (inkl, 4låssas)
Vad är du mest rädd för? Nattfjärilar, äckliga fladdermöss
Är du rädd för blod? Nix?
Saltar du på maten? Nja, beror på om jag vill.
Gillar du att sjunga? Hah, japp men det låter nog förjävligt. -Så jag gör det helst när jag är ensam.. eller snorfull!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Interaktivmediaprogrammet, gillar att ta kort, framkalla, redigera och leka med datorer.. Dock vet jag inte om jag har valt rätt, för svårare finns ju knappt att bestämma sig för vad man vill bli när man knappt är 15år. Men jag kan sagt bli nå kul än då i mina dar, vi köööör på det!
Anser du att du är stark? Hah, skojaru..
Brukar du sola? Jovisst, helst när solen är framme.
Vad gör du om du får hicka? Hickar -sväljer varannat om med vatten och håller andan 3sek några gånger..
Kaffe, te eller inget? Oj, riktigt svårt. Nu när jag är förkyld och kvällar gillar jag självklart te og honung men vid fika eller drickbart eftermaten blir det självfallet kaffe. Heltklart!
Har du en besatthet? Jag hatar att sitta på vänster sida i bilen, samt i bussar. Samt går inte koncentrera sig eller sova med tickande klockor, rent sagt omöjligt!

image25

                                                                                      roxette - one wish
                                                                   if you hade one wish, what would it be?
                                                                     just one wish, would it be about me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback