jeg é sa sjuk sa hardda vore nog.

image23
jag saknar dessa härliga stunder..
jag hatar att vara så sjukis som jag är nu, allt suger och jag orkar ingenting. life sucks!
hela denna vecka har bara varit skit, fullkomligt jätte jobbigt. jag har inte orkat gjort något alls.
jag har inget lov mera, jag jobbar inget mera och nu när jag inte är ledig kan jag inte göra vad jag vill. jag kan inte tjäna mera pengar, jag kan inte hälsa på min mamma. hon som jag saknar så mycket. jag har inte orkat gjort något inom skolan på 1 månad nu, återigen -life sucks! har haft praktik, har jobbat och har även vart ledig.. vilket har vart många gånger bättre än skola! men snart bara ett år kvar jue, det kanske man måste uthärda också, annars vore det ju surt. har massvis med skolarbete som ligger och väntar och väntar.. men emelie är sjuk, emelie är sjuk. ja emelie kan inte med detta, hon orkar inte med skolan och hatar saker som ligger & hänger.. i vilket fall, i tisdags skrev jag upp mig på körskolan! känns riktigt bra, ska väl förhoppningsvis in till östersund snart nå, då ska jag dit och hämta böcker och sätta mig ner och prata litte med na! ska även ta mig tid att träffa madelene, saknar na nå oerhört! men i maj går hon på mammaledighet och hon har flyttat in till östersund från åre nu så då kan jag hälsa på ofta, när jag vill. oh, me like! igår så fattade jag inte ens vad jag gjorde på skolan, orkade ingenting.. sen när jag kom hem så åt jag en bit mat och sen la jag mig halv7 på kvällen, vaknade igen vid 22. somnade återigen om. vaknade imorse runt halv10, ingen röst, ingen näsa, ingen hals, ingenting och ingen ork alls. fullkomligt förkyld, blä! idag har jag inte gjort mycket alls, mest proppat i mig mängder med te og honung. c-vitaminer, vitlök och alvedon. har även kunnat ätit en pizza till middag, det gjorde susen ett tag. då blev det film med tommy, skööönt! nu ikväll har jag bara gått runt och snorat, typ.. pratat med madde, jessica, john, jennie och mamma.
även grattat kristjan på sin 18års dag, grattis broderskapet! : ) ingen skola imorn för min del, lika bra att fortsätta vara hemma tycker pappa och det är nog sant! imorn kväll, tror det blir lugnt.. det återstår att se, men det ser ut så iallafall. kanske köra bil med pappa. äta godis och kika på tv, det blir mysigt. and i like it! : ) lördag, då kommer jessica till mig : ) .. det ska bli roligt, hoppas jag mår mycket bättre dårå iallafall! då ska vi göra oss i ordning hemma hos mig, sen ska vi upp på skalet runt middagstid. då blir det stugkalas, sen blir det förmodligen forum för mig. får se vad jag orkar med när jag är sjuk. jag brukar vara ganska så sleten, trött och livlös då. men vi håller tummarna och hoppas såklart på det bästa!

hoppas på att få tillbaka min kamera och mp3 snart å, kejko har haft dom i 2månader minst nu. that sucks too! men lika bra att köpa nytt, ska kika på ny bil å.. nej nu ska jag väl kasta mig i sängs, borsta tänderna först. skulle ju ha behövt prata med jessica, men hon tog sig ju inte in på msn. that sucks really much! BLÄ!

nej, nu ska jag sova.
kanske syns i helgen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback