Lördag

Imorse när jag vaknade så vart det havregrynsgröt till frukost, då stod man sig ett bra tag. Sen började det roliga, jag lindade in Tommy i plastfolie, haha vilken syn! Sen for vi på Skalet och kikade, hela 250st som deltog, det innebar kyla för sjukliga mig. Så jag åt hamburgare satt inne och drack kaffe för att hålla mig varm. Sen åkte vi hem, Pappi och de övriga åkte upp på Afterskiin. Jag avstod dock, orkade inte kände jag. Har lite smått ont i magen, men jag tog ett glas vin istället. När pappi kom hem sa han att jag var bra nog dum som inte följde med, dom var skit bra dom som spelade på Afterskiin. Dom ska tydligen spela ikväll å, sporthallen kanske? Återstår väl att se isåfall, om jag nu ska dit. Har inte bestämt mig, inte så sugen faktsikt. Har mest ont i magen och vill mysa i mjukiskläder, osminkad och kika på Sing a long! Blir isåfall på Skalet. Fick finally tag på Jessica. Nu är hon nog halvvägs hit, blir grett de. Då ska vi besluta oss för vad vi ska ha på oss. Sen kör farfar upp Pappi og Ann-marie på Anorak, där de ska avnjuta en riktigt utsökt 3rätters middag. Och oss lämnar han av vid Skalet!
Nu har jag precist ätit middag, känner mig inte riktigt bra i magen.


Du é sa fin sa hardda vore nog.

image29
Vi får la si hur kvällen slutar.
Emelie har just nu ont i magen.
Men efter några pils kanske det blir bättre?
Kanske blir Forum ändårå, kanske.

CIAO.
Hai och välkommen Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback