Söndag morgon.

Akkeratt gaur kväll? Njaao var vôll lite sisådär med det. Jessica kom nån gång efter 19 igaur, hann knappt packa ihop innan skjutsen kom. Väl fick med oss lite, sen fann vi stugan lätt som smort när vi kom upp. Nästan precist efter att vi kommit så kom Sara, vilken sötis må jag säga! De räckte og blev över så hardda vore nog va? Aaaaw. Där vart det iallafall kalas, glada mammor eller vad man ska säga? =) Sen skulle vi gå till en annan lägenhet bortanför Hotellet, inte den blekaste om vilka som bodde där iallafall. Shit it, jag och Sara fann en pistol. Hahaaa! Efter vi vart där länge så tittade vi in till Linus, men det vart bara ett Hej. Sen dags att dra igen, då gick vi till någon annan som jag inte heller veit vem de var. Eller vilka. Var där en sväng, sen till Hotellet. Sen tillbaka dit. Sen så gick jag och några goingar vid namn Karin, Tanja og nå meir? till Hotellet, och då skrattade man så jag tror jag tappade huvudet på vägen. Rofylld vandring var det sagt. Drack og röjkte vart om varannat. Stod och virrade i beundran eller så inte om att det var sååååå jäklans mycket folk. Hata köer. Tog ut pengar, träffade Kicki. Sen Alla andra, uiih. Jag tog med mig Matildha, hämtade min väska! Sen skulle Martins mamma komma, men istället tog vi Taxi ingen orkade vänta. Ganska onödigt och en gnällande Sam såklart, be quiet? haha eller hur det heter/stavas.. IIijk. Väl hemma, 230:- för en mil. Jag ringer Tommy, han kommer och öppnar. Sen äter jag rostat bröd och godaste yogurten ever, mumsliiiigt. Mmm! Sen åkte dom andra, jag packade upp lite och sen så kikade jag Msn en snabbis, sen vart det verkligen tack og godnatt med 2 ipren i svalget, gluuuup. Sova fick jag göra ända till 02. Sen fick jag sova vidare ända till halv05, ååh tänk att jag hatar folk som ska väcka mig när jag sover. Dumma Anders! Steg ur sängen ganska så pigg nu imorse runt halv11. Skönt! Då vart det rostis och saft, nu har jag suttit och ätit 2paket mentos. Dom var bra nå goda dom å. Ett med mint och ett med fruit. Mums! På återseénde med bilder från Sara lite senare idag. Ikväll blir det Sing a long på Tvn, missade juom det igår. Artut á raukes, sii ya! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback