Talang 2007.

Idag har jag varit hemma från skolan, inte gjort ett piss. Eller en svenska uppgift som jag skickat in till Anki. Hade mer ork idag, mest hosta kvar nu! Men det gör ont i hela bröstkorgen man tar i så det känns som man går av på mitten snart, ingen härligt känsla just. Har blåst blåst blåst och varit ett enormt skit väder hela dagen idag. Nu ikväll har jag degat framför tvn, kikat på Amigo, Postkodmiljonären och såklart Talang 2007. Haha, kan inte säga mer än att man skrattar till det programmet. Riktigt roligt! Jag sitter hemma och myser medans alla andra är ute och roar sig, tar lite drinks i baren och några sväng om på dansgolvet på Forum, men det känns på nå vis bra ändå. Kanske ska upp ändå, bara sega Jessica kan ringa någon gång. Hon är som sagt vääääldigt seg, det gillas inte speciellt. Ganska le på Kejko också, hon lovar och lovar att jag ska få min kamera, mp3 och kläder.. Men hon och hennes minne är lika bra som att jag och fisk passar ihop. Lika med sugigt! Hoppas på att få igen dom SNART, hoppppas!
Nu sitter jag och taggar för imorgon, sitter och lyssnar på dansband. Haha, tyck vad ni vill men dom är faktiskt braa. Snart ska jag nog dricka en kopp te, är enormt skönt för halsen. Bra nog med att vara förkyld är väl att man inte äter så mycket, man är mest slö och törstig. Känns bra, men det är ju tråkigt.

Skratta kommer man få göra imorgon, Tommy ska tävla imorn! Jag ska linda in honom i plastfolie, de ni! Skratta på. Det blir Vemdalsstörten och det är en utlottning på 20 000:- Ta ner er på vilket sett ni vill, hejja Tommy og Kenneth.



Nej nu ska jag fortsätta chilla og lyssna på lite musik, ta mig en kopp te! Mysa lite i soffan.
 Hörs imorgon, CIAO.


image26
 
Kan inte annat än att säga - Martin är världens bästaste kompis!
Me like him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback