Listskit.

A ) Fyra jobb jag haft:
  1. ICA
  2. ICA
  3. ICA
  4. ICA

      Har jobbat där så pass länge så jag tar det som alla jobb ;)



B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
  1. Walk the line 
  2. The butterfly effect 
  3. Dirty Dancing
  4. En sång för Martin

C ) Fyra ställen jag bott på:
  1. Pålvägen 
  2. Pålvägen 
  3. Pålvägen
  4. Pålvägen

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
  1. House
  2. Prison break 
  3. Bonde söker fru
  4. Idol, Talang, Lets dance - och liknande Fredags blask!

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
  1. Alanya 
  2. Side 
  3. Norge <3
  4. Finland

F ) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
  1. Bilddagboken 
  2. Ostersund.cc 
  3. Flukta.se 
  4. Lunarstorm, om jag har väldigt trist.

G ) Fyra favorit-maträtter:
  1. Blodpudding 
  2. Broccoligratäng 
  3. Grillat 
  4. Lasange

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

  1. Bulgarien? 
  2. Indien 
  3. Kina
  4. Smögen -och såklart Irland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback