dö, jag hatar dig.

i fredags, vad gjorde jag då? hmmm.. Ingenting, just ja. Jag bara sov, sov och sov och det var mer än jätte nödvändigt måste jag medge eftersom att onsdagsnatten innehöll inte ens 2timmars sömn, så man var som lite halvt som halvt trött. men, det sägs att det är på nätterna man har som roligast och jag vet inte, kanske ligger något i det. pappa och anne-marie spenderade hela helgen i åre, jao dom gillar sagt att roa sig.
jag lagade god middag till mig, tommy och peter, sen vart det "Så ska det låta" hemma hos Jenny, mysigt. Promenad hemåt och godnatt, för dags att jobba igår. Lite folk, lång dag. På kvällen hade jag ingenting planerat jag skulle bara vara hemma och kika på Körslaget vilket jag förstås gjorde.. men, jag hade några öl hemma som slank ner och jag hade tråkigt, martin kom hit och vi kikade in på huskys och där var det folkigt. rök spelade och det var bowlingavslutning för korpen. jag och martin drog vidare till björnrike, där det var bartömning. det var ok, och mycket folk faktiskt. uppe tidigt som satan i gatan imorse, började inte jobba förns 10.45 och dagen kändes som att jobba tre dagar i sträck. ingenting att göra verkligen, inge folk alls så jag och karran har läst minst sagt upp och ned på varje pocketbok i hela affärn och jag har läst kvällstidningar, bilagor och alla skvallerblasktidningar. kul, jo. när jag kom hem efter jobbet var det bara till att städa ihop efter någon, fan. så det vart fint tills pappsen kom hem, mycket trevligare så. nu har jag kikat på tre avsnitt av andra avenyn och fast anki är emot mig så gillar jag det. oh ja. ska borsta tänderna snart, men först.. fan, skrev något jävla inskast, utkast eller brev eller tankeskit eller vad fan man kan kalla det.. skrev det förut ikväll, det var skönt som attan att skriva av sig. när ska du börja förså?

image43
alla borde ha en sådan vän som dig, en riktigt bästis från barnsben.
du är obeskrivligt bra och jag är dig evigt tacksam att vi har varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback