gräv ner mig

jag känner för att försvinna långt ner under den kyliga snön och tina fram lagomt till sommarn..
jag ligger i sängen och försöker skriva, jag försöker faktiskt. men måste medge att jag inte kommer få sömn inatt utan kommer få fortsätta med det här halva natten, hua. men jag kan sova ihelgen, eller? nejje klart jag inte kan, syster kommer ju och har med sig tre barn, och då går det sova va? emma är uppe vid femtiden jämt.
elaka moster som hon älskar så, ska knyta fast hon i sängen. nä, det är så roligt när dom hälsar på :)

nu ska jag fortsätta, fortsätta försöka skriva..

image40

Godnatt, snusen håller mig vaken iaf.

Kommentarer
Postat av: alexandra

efter regn väntar solsken.. det kommer gå bra det här gumman!

2008-04-09 @ 23:33:01
Postat av: alexandra

efter regn väntar solsken.. det kommer gå bra det här gumman!

2008-04-09 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback