hopplöst.

för det första, veckan bara rusade förbi..
i onsdags hade vi indienafton på öppethus kvällen, det gick bra!
redovisning i torsdagsmorse "sjukt frisk" det gick och faktiskt bra förutom att jag inte har någon förmåga, kunskap och jag kan verkligen inte stå rakt upp och tala inför folk, skulle kunna säga miljontals saker men det minskas sakta men säkert ner till ett tiotal ord istället, dock. men det gick bra. i fredags ingen skola, skulle jobba med skolarbeten hemma hade jag tänkt mig, men nix. jag drog på mig sjukligheter och låg hela dagen och med kuckliane blir man helt död. Skulle jobbat idag och imorn, men det var bara till att sjukanmäla sig! Idag har jag inte gjort annat än att legat och sovit hela dagen i sängen, det sägs vara den bästa medicinen. Jo, nu ikvällst kikade jag faktiskt på Körslaget och det var ganska bra. Siw och Markoolio var dem som var sämst, enligt mig. Och Siw fick lämna kvällens program, Yes!
Imorn om jag mår bättre måste jag försöka förbereda måndagens redovisning om Indien som vi ska ha i Myrviken, hela kittet.. Som att komma tillbaka till Indien igen, fan det är faktikst jobbigt med sånna dagar.. Då blir det automatiskt sakna indien dagar.. Fan!
Imorn är det Söndag, då måste jag även försöka skriva lite på mitt projektarbete..
Opponering på Torsdag, och hur i helvete ska jag fixa det? Jag behöver hjälp!
Söndag är bra, eller njä.. Men tre nya avsnitt av Andra Avenyn varje Söndag, det är bra iaf.
Till veckan ska jag in till Östersund och hämta mina brills och tänkte mig en fika med Melle!

hur mycket som helst att göra nu i slutspurten av skolan, men jag blir bara sjuk hela tiden och hinner fan inte med ett piss känns det som, ingen motivation och ingen ork och fan ingenting.. allt känns meningslöst och hopplöst med fan allting, allt som har med skolan att göra och allt privat och även allt annat skit. Jippie, tummen upp!

nu måste jag nog stiga upp ur sängen, ta mig 2 alvedon och försöka somna!
förresten, du är inte dum, du måste bara lära dig rätt sätt att tänka. Godnatt.

image37

tillsammans klarar vi allt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

åh jaa du får ta och hålla dig frisk nu så att du hinner med allt och får lite energi!:D:D:D

2008-04-06 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback