hopplöst..

vet inte om jag kan kalla det hopplöst, meningslöst eller om det finns något ord det hela.. det jag menar kort och gått är att det är mycket nu, mycket att göra och jag kommer ingen vart. nu ligger jag och försöker skriva projektarbtesrapporten - jag är bara inne på reflektionerna nu, massvis kvar att skriva. andra texter ska ändras, en stor uppgift inom sjukt frisk ska göras också, tills imorn morgon och ska redovisas och diskuteras med sfi. även att jag och alexandra ska blogga, eller skriva en dagbok om resan. jippe, jag jublar för all tid i världen..
just ja, fan i helvete. alla intervjuer från ponneri ska renskrivas på data, kanske till imorn? iaf, jag har ej börjat.
känns som det inte blir någon student för mig i år, veckorna kan räknas ner nu för det är knappt några kvar.. det känns som jag skulle kunna vara tvungen att gå 5år till i skolan. måste även prata med anki och peter imorn, om kurser och utökade kurser. jisses, nu kom jag på't! hela-jävla-religonkursen måste jag läsa, eller göra prov och instuderingsfrågor på.. aaaaaaaaaaaaaaaaaw jag har panik så det blir noll gjort och huvudvärken dubblas.

tack jenny, tack för igår.
vi borde faktiskt ha sånna kvällar oftare, tack.

image39

jag förstår inte hur du orkar kvinna, hur du har all energi i världen i lilla dig. du är så söt.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack själv sötis.... :) Ja det tycker jag också att vi borde!

Pöss & Kramiz

Postat av: alexandra

haha vad du är söt! och jag är såå vacker! haha
puss på dig

2008-04-09 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback