katta-fakking-strof

haha, nej det är inte så illa. faktiskt inte, dagen har varit helt jätte bra.
solen har skinit, suttit ute och sörplat i mig massvis med kaffe. Gott.
Hämtat ut studentmössor, så nu kände man sig pepp inför sommar och värme, fyfan vad jävla gött. Vädret idag har varit helt gudomligt vackert, jag gillar sol. på eftermiddagen kikade jag och lisa på sistaminuten-resor, vi vart överlyckliga för vi hittade en resa från östersund till bulgarien, redan på lördag.. vi ringde runt, och vi var glada som bara attan.. efter att vi kikat på sidan ett ex antal gånger till, så blir jag förbannad. lisa undrar varför, jo då står det att resan är 26/5, fan. en månad kvar!! helvetes jävla skit och lisa tror inte på det, men sen inser vi det och blir ledsna för vi vill så gärna bort.. vi hittar en ny resa, som avgår 1maj. bara till att hålla tummen för det istället. Yo!

absolut inte pepp på dansforum alls, det är så konstigt.
känner att jag bara skulle kunna sova mig fram till juni, jag förstår inte riktigt vad som försigår i mig.. jag hoppas att det går över. imorn du stjärt-lisa, då gäller det! Puss.

    

som sagt, jag och christian hämtade ut våra studenmössor idag..
även om man ser ut som stryk, så med sol & sommar påväg blir jag så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback