längtas sommarn.

ge mig sommar, ge mig!
helgen har varit helhärlig med syster och barnen på besök. längesedan en sådan lugn och skön helg men framförallt ledig ifrån jobb och allt annat arbete. igår var jag på bio, Varg. Den var bra och jag kan säga att det var smockpackat och mer än fullsatt i vår lilla biosallong. Sen hem och i säng på momangen!
Idag har vi haft opponering på skriftliga delen av projektarbetet, det gick bra.
Dock hade jag ingen att opponera på, för "hon hade ingen lust att göra projektarbete" Tönt.
Alexander hade inte heller någon, men det gick bra för det skötte sig fint ändå och jag fick bara positiv bedömning på min, hade faktiskt velat ha lite kritik så jag vet vad jag ska ända på. Haha. Nu återstår det bara att framkalla bilderna och få till fotoalbumet. Jojustja, renskriva intervjuerna också och skriva ut loggboken.

Dagarna i ända kikar jag efter balklänning, nu har jag varit inne på en skitsnygg i flera veckor men igår hittade jag en annan som jag fastnade för, det som var plus var att den var hälften så dyr som den första jag hittade och jag är faktiskt inte gjord av tusenlappar.
Kikar även hm, zoovillage och andra klädaffärer.. Så less på Östersunds tråkiga affärer!
Snart lider dagen mot sitt slut så jag och chrilleponken får äntligen åka hem.

Skola på Torsdag.
Nästa vecka, nytt schema och det var faktiskt en bra period.
Skola Måndag, Tisdag, Torsdag och sen var det dags för 72timmars fylla och dansforum!
Efter det så kommer ett efterlängtat lov, sen är det inte länge kvar till studenten och sommarn. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback