new look

here i am, nya jag..
nu ser jag för första gången i mitt liv någolunda smart ut, för jag har nämligen införskaffat glasögon!
haha, fast jag vet inte om det hjälper för att få mig smartare, duktigare och intelligent men man kan tro det iaf..
jag är så less på vädret ute, riktigt jävla-april-väder, men så är det.. jag kan inte ändra, men jag längtas sommarn och hoppas verkligen den kommer med stormfart.. nu ska jag sätta igång med att få ihop en rapport om projektarbetet, den ska vara inlämnad torsdag morgon senast, då är det deadline och opponering på projekarbete har vi på tisdag. jallajalla nu emelie! oe.

helgen blir kalasbra, mys ma systra mi og barna!
det blir härligt härligt, kanske mys ma kicki å!
min bästa busan fyller 18 imorn, grattis till hon.

image38

förresten, jag ger upp. du saknar hjärna, du saknar funktion att tänka.
tack&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback