slut pau snus..

onsdagen var kul, 50dagars up upstair's med mina härlga vänninor, emma & kickos. natten slutade dock med att jag fick gå i kyla, klänning och stövlar ända upp på Köris, alone! så jag vart faktiskt lite le, så jag gav mig fan att jag inte skulle gå på gångbanan så jag gick mitt ivägen ända upp, bra.
kul att träffa gamla godingar iaf, mindre kul att folk kommer fram och säger: "heeeeeeej emelie! hur fan är det? jag ser muntert på dem, och jag tänker.. dom tänker och säger, fan, du minns inte mig? jag har inte den blekaste säger jag.. dom förklarar, jag minns ändå inte. dom tycker det är pinsamt" VAD FAN TYCKER INTE JAG DÅ!! hua. nu har jag vart påväg ner på bua i snart 3timmar, men kommer ingen vart. måste ner och handla käk och snus så man klarar sig ihelgen. papps o ann-marie blir i åre heeeela helgen. så kicko kommer hit imorn och myser järnet med mig efter att jag jobbat, vem vet.. film, och kanske 1 pilsner på huskys!

njä, nu måste jag gå.. innan solen går i moln.
PUSS.
image41image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback