Våren är påväg..

Vilket strålande vårväder det var igår och likaså idag, helt toppen så jag blir helt till mig. Jag blir så glad av all sol & värme som finns där ute. Visst tycker jag att det är helmysigt med mörker och kyla, men jag blir så otroligt mycket piggare av allt ljus. Fast, inte fan orkar jag ändå göra något i skolan. Nej, jag vet faktiskt inte vad som håller på att hända det är snart slut och det kan inte ta slut nu. Jag försöker, och jag hoppas det går vägen.. ända fram.
påvägen hem från skolan idag stannade jag och christian till i klövsjö, för att äta glass i den härliga vårsolen! vi traskade in på affärn och handlade glass och satt oss sedan på en parkbänk ute på parkeringen, solen i ögonen och knappt ens en vind i håret. sen när jag kom hem, så fick jag städmani, har städat halva lyan så nu är det fräscht, fint och luktar gott. finally! firat pappsen som fyller år, ätit tårta och druckit kaffe! sen halvsomnade jag i soffan när jag skulle läsa på om indiska kläder, jag bara slocknade så jag beslöt mig för att borsta tänderna och traska till sängs istället och det var helt underbart skönt. nu ligger jag här, tankar ner 27 dresses och tänka kika lite på den innan det blir till att ta ett möte mer herr john blund!

imorn är det indiskafton på skolan, 18-21. kom dit, lyssna inte på mig - jag är en mycket blyg person, som har scenskräck och bland det värsta jag vet är folkmassor och att prata inför folk. om inte nu, så är jag död imorgon. tack för den tid jag fått, men jag vet inte hur det ska gå vägen..

tillsammans klarar vi allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback