Countryfestival och jobb.

Fick jobb för hela gågna veckan som varit, vilket var bra. Torsdag och Lördag var jag iväg på Countryfestival. Torsdagen var den roligaste dagen, då lördagens temperatur sjönk ner till minus 1 grad och jag var iklädd endast i klänning. På Lördagskvällen köpte jag och Anita rosa cowgirlshattar, snygga faktiskt! 1 för 200:- 2 för 195:- vi fick till det där med ett bra pris vi, vi kan! Trodde jag dog av köldskador när jag traskade hem på natten efter en värmande stund i fläskdoris med alla 14åringar, hurra va kul!

Igår jobbade jag och Erica vår sista dag på Ica Vemdalen, ja.. alltså för den här gången. Jag rycker in då det behövs igen, på kvällen gjorde vi hemgjord pizza och låg döda i soffan och kikade på film, hur mysigt som helst. Tack storch.

Idag har jag vart till otroligt fula Hede, kikat in på Arbetsförmedlingen och skrivit in mig.
Nu ska jag ta itu igen med mitt körkort, funderar på att skita i stan och ta en intensiv kurs i Sveg.

Sen blir det jobb, och flytt. HURRA!!
Nu ska jag åka till Östersund, har packat färdigt. Ikväll blir det bio med Jens, och sen blir det hem till mamma. Nu blir jag borta hela veckan och kanske lite till, hurra vad skönt att komma bort härifrån för ett tag.  Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback