Fylld torsdag.

Fick jobb Onsdag, Torsdag och Fredag. Nu är jag ledig hela helgen, hela veckan! Visst man tjänar inga pengar på att vara ledig och bara strosa runt som en fet lodis hemma, men det är så gudomligt skönt att bara kunna vrida sig om och snurra runt i ett halvvarmt täcke och veta att man kan somna om igen, utan att missa något. Dock är jag ingen sådan filur som gärna ligger och drar mig i sängen halva dagarna, men ändå.. på något vis, det är skönt.

Igår, torsdag bestämde sig jag och Anna för att äta på Huskys med Evelina eftersom hon åkte tillbaka till Umeå idag, så det blev förrätt, middag och pilsner kvällen till ära. Mathilda var också med, och hon kläckte ur sig kvällens bästa. Elin frågade - Vad vill du dricka? Jag svarade San miguel, Evelina cider, och Mathilda kikade blygsamt ner i bordet och sa med bestämd röst, ÖL. Bara två år men så medvetande om alkohol.

Anna åkte hem, och jag och Evelina tog en match i bowling med några gubbar ifrån mittnytt. Sen traskade vi vidare till Stefan där det var kaffe och tårta sådär på hans födelsedag. Bergström hade gett han en "personaly pussy" Stefan var generad men nöjd, han behövde inte nu längre spendera nätterna ensam. Haha.

Idag gick jobbet hur segt som helst, sen när jag väl kom hem blev det hemgjord pizza, coca cola och barnprogram "anden i ravioliburken" haha, barnprogrammen var verkligen inte som dom var när jag var liten. Men jag kommer alltid vara liten och gilla den där skiten. Det är på något vis lugnande, och man blir glad för ingenting. Sitter i soffan och fnissar som ett litet barn. Gött helt enkelt.

Nu ska jag packa, städa och packa lite mera . . imorn åker jag, kl 08.00.
Solong, suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback