Miss you.

Igår blev det bio med Jens, jag övertalade han och vi skulle kika på Sex and the city, en sådan riktig tjejfilm. Den har gått hur länge som helst, men tro på fan att det var fullt och fanns bara en plats så vi kikade på Mumien 3, den var också bra. Kom hit till Rödön 00.15 igaur natt, väl i sängen kikade jag klart på 10.000 bc som jag börjat kikade på tidigare på kvällen tillsammans med Nikki. Den var förjävla bra.

Idag har jag inte gjort nånting, sovit iallafall. Så nu har jag tagit igen helgens missade timmar, alla gånger. Först var det hur fint väder som helst, men sen vart det spöregn och åska. När mamma kom hem hade jag somnat så hon kom upp och gav mig en kram och väckte mig, sen gick jag ner och gjorde kladdkaka och grädde och vi kikade på film ilag. Nu ska jag sova för imorn blir en långdag i Östersund, härligt att träffa systrar och alla syskonbarn. :)

Miss you. - Kristina Westfält, jag kan inte göra mer för jag har försökt så gott jag kan men får inget tillbaka. Du vet att jag saknar dig över allt annat, du är min bästaste vän och min favourite busan! Du vet alltid vad jag tycker, vart jag finns, om det är något. Jag vill inte att det ska vara såhär, jag har redan ont. Jag vill inte skriva mer, jag vill se dig i ögonen och säga ordet: Förlåt och ge dig en kram och aldrig mer släppa taget. Du vet, en sån där varm kärleksfull och långkram som man bara kan ge till dem man verkligen älskar. Jag älskar dig, min bästaste busan. Miss you.



Godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback