I'm on.. Jag pluggar, frivilligt.

Det är helt sinnes, jag är ledig och jag ställer alarmet för att kliva upp och plugga. Jag är stolt och förbryllad eller vad det heter, av mig själv. Jag är så duktig. Idag har jag nästan läst igenom hela boken och jag ska verkligen fortstätta tills jag har det där förbaskade kortet! Jag har läst från tidigare morgonen till nyss då pappa ringde och sa det var middag, och det satt fint i magen. Nu ligger jag på sängen för att vila benen, men det är nästan inte ens skönt för jag vill bara ut ut ut till solen. Det är så fint väder idag, och jag blir så energifull av det! Hurra på det.

Ikväll blir det vin i kvällssolen med Jenny och André. Om det går någon bra film kanske vi kikar på en sådan, annars vet jag att Jenny har massvis med filmer nedladdade som vi inte kikat på ännu. Det kommer bli en härlig kväll och jag ska krama om dig hårt för det är sista gången jag får se dig på riktigt länge för sen går du på semester på Fredag och jag börjar att jobba då.  Ingen puss på det, utan det tar vi först när lönen är inkasserad. Jihoou!

Jag och boken, vi är nu nära vänner med varandra.
Vi står ut med varandra dag in och dag ut, grr på det!

Kommentarer
Postat av: madde

Härligt jobbat bruden, duktig du är. Jag hinner bara läsa innan jag ska lägga mig, och då flyter bara orden ihop.. Men gick upp tidigare idag så jag ska hinna innan jobbet. Och imorn har jag vanligt pass igen och fredagen och helgen ska man väl kunna lusläsa.. Saknar fröken fräken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback