Ledig i 2 dagar..

Anledningen att jag inte uppdaterat är att det inte hänt speciellt mycket, men jag har fattat tycke för att skriva ändå. Det är skönt att bara få skriva av sig någonstans. Jobbade i Söndags, på kvällskvisten vart det film. Igår Måndag var det jobb i vanlig ordning, Carran kom tillbaka ifrån lite ledighet och första dagen för Erica och bossen him self gav mig i uppgift att vara Ericas lärare för dagen, vilket gick ypperligt bra. Hon var duktig :) Vi åt lunch på jobbet, och dagen var slut och man var hemma runt 18.30 då det vart flera glas mjölk och rostat bröd. Mina goknular Zara och Pontus var här på besök, lovely. Beställde en telefon till Tommy, han fyller år på Fredag. Hmm.. Sen flyttade jag över all min musik jag hade på papps dator till min, himla smidigt med Usb. Sen, ja.. sen vart det nog godnatt.

Idag och imorgon är jag ledigt, och det är fruktansvärt skönt. Idag tog jag mig en sovmorgon, till 10. Hur härligt som helst, sen blev det frukost tillsammans med Tommy och Isak. Haha, dom gjorde någonting så vår Micro brann! Sen blev det dusch, några lockar i håret och lite musik ilag med Tommy. Nu ska jag snart bli vän med boken..

Nu kallar Tommy, han har gjort det ett tag men jag vill slutföra det här.
Röka vattenpipa nu, Ciao.


Kommentarer
Postat av: madde

Ja men jag försöker, men idag vart dt klent med läsande, boken får gott vänta, är helt död..

Postat av: Linn

Åhh, vill oxå röka vattenpipa! mums!

nu blir de plugg plugg plugg :P

2008-07-09 @ 18:29:47
URL: http://linnocklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback