Ps.

Jobbat hela dagen och min mage har för ovanlighetens skull krånglat och levt sitt eget liv. Snart gör jag vad som helst för att få en doktor att förstå att det inte kan fortsätta såhär, min mage har varit klen i över sex år. Mammas och mina systrars mage har också krånglat, och gör. Men dom har fått opperera, men det vågar inte jag. Skit i det nu, efter dagen var över vart det middag och sen nybakta bullar och iskall mjölk. Mums!

Landade lagomt skönt på sängen, beställde biljetter på Ticnet till pappa så han får iväg och kika på Diggilo. Kul för han. Har nyss kikat på Ps. I love you, man blir som eller har blivit på äldre dar känslig för sånna filmer. Man blir kär i filmen på någotvis, och saknar det man inte har. Haha, låter patetiskt men det känns alltså så när man kikar på filmen men sen är man glad när den är slut och snart är det läggdags för imorgon blir en väldigt lång dag..

Tänkte försöka ta mig igenom några sidor i körkortsboken imorn på förmiddagen, sen blir det till att packa och göra matsäck för sen blir det en långtur med hästar och gott sällskap. Jag, Matulda, Sophie och Julia ska iväg och rida. Det har jag verkligen inte gjort på år och dar så jag förmodar att träningsverken kommer sitta på sin plats rejält och hårt dagen där på! Tacka gud att jag är ledig då så att jag kan sova, stretcha och bara inte göra nånting. Kanske blir en middag hos Maddis och Stefan på Onsdagskvällen också. Då ska jag sagt ta en rondtur i plump också, eller rappakalja.. Roligt med spelkväll och trevligt sällskap. Nu värker ryggen snabbare, hårdare och värre  än vad klockan tickar. Aj! Dags för mig att borsta tänderna.

G O D N A T T .

Jag längtar nå så innibombens, och saknaden efter er är stor.
Madde å´n Håkan, ma raukes snart och jag forstätter att längta.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag och 'n Håkan saknar dig nå förbaskat vi å.. men tänk emelie, en vecka å nån dag till så e vi där.. Wuuunderbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback