Carlsberg export, man sa gôtt!

Ja, inne på fjärde ölen nu. Sitter i Maddes lya nästan intill Björkbacka och klunkar iskalla pilsner för fulla munnar och lysnar på härlig musik. Solen ligger på och nyss såg jag en gammal film, Bring it on. Hah, var ett antal år sen man såg den så det passade lägligt med en gammal goding. Hoppas Madde och hennes väninna kommer hem och gör mig sällskap snart annars börjar det för övrigt kännas som en alkis varning och sitta o supa sjôl. Men ässe, vad gör det när det bara är Midsommar en gång om året. Nog om det, jag vet att Midsommar är imorn men jag är faktiskt ledig.

No ske jeg rocka röv ma mä sjôl, tack & hej.
Ha en rektôt trevlôn midsommarhelg, ma raukes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback