FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Just det, fyyyfan vad jag är bra. -för jag har tagit studenten, tjalallalaa.
Längesedan jag skrev och jag minns inte ens allt som jag hunnit varit med om den närmsta tiden, inte såhär på rak arm och att plocka upp kalendern och läsa mig fram det orkar jag inte med. I Tisdags bar det iväg med corvett, martin, galaklänning och såklart ett par öl.. då gasade vi oss iväg mot sveg och fixade oss i ordning för en kväll på folkan, och så långt jag kan minnas var kvällen mycket trevligt. det vart ganska sent, efterfest hos markus nånstans och sen hem i säng kl 04. mamma kicki är nog snällast av allas mammor, hon gör allting för en! hämtar en mitt i natten exempel, och jag sov knappa två timmar för sen bar det iväg mot svenstavik i ottan och jag var fortfarande dyng! iväg och vi lekte och hade tävlingar, sen vart det gocart och på eftermiddagen vart det lunch, bad, kubb, fotboll & brännboll på galhammar. jag och matilda inhandlade massa godsaker på ica, sen kockade jag ihop en gudomligt god kvällsmiddag ilag med solnedgången.. mums! jag slocknade innan klockan slagit sju för matilda var i stallet men vaknade sen av ett samtal. morgonen därpå var torsdag och upp kl 05, för att vakna fräscht så stog en lång varm dusch högst upp på listan! jag fixade håret, målade mig, drog på pumps & klänning och sen knäppte jag och lina en flaska champange och hävde i oss en låda jordgubbar. vi hade champangefrukost ute i solen och fick besök av några vänninor och två herrar. vid halv9 var det dags att bege sig ner till skolan där det fotades, fikades och vi fick några fina ord av våra mentorer! sen tågade vi ut, vi sjöng, stipendies delades ut, betyg och sen vart det blommor, kramar, grogg.. raggarbil, öl, massvis med mat, tårta, öl och presenter. Tack allihopa, TACK. efter allt firande åkte jag med kusin isabell in till östersund, där jag fortsatte mitt drickande men efter att jag lagt mig i soffan vart jag trött.. vilade ett slag, min mobil dog och fick så vara till lördagkväll.. Ja, vad ska jag säga.. Jag var full i ett kör tills jag hemkom på lördagafton, då det vart studentmiddag och då bjöds det återigen på alkohol såklart och en fruktansvärt god grillbuffé med annat gottigotta!

Igår var min och Annas dag, vid 10 begav jag mig till Anna och vi pressade i bikini, sen tänkte vi åka till Rätan för att bada men jag kom med bättre förslag och sa att vi skulle cykla till campen och minigolfa, det gjorde vi och Anna tog dock hem segern med fyra fjuttiga poäng! Det vart godlunch alá Tim och en pilsner på det! Vi solade mera och tog oss ett dopp! Cyklade hem och duschade och svidade om snabbt, tillbaka till Anna och sen tog vi med oss Evelina för att cykla ner på pizzerian för att avnjuta en mycket god söndagsonyttighet! Vi hyrde film på Time, cyklade hem.. Ante kom så vi åkte och köpte kaffe, och lite gott till det.. Sen låg vi i soffan och kikade på filmen som jag inte minns namnet på.. Evelina som är massageterapeauft (stavas nog ej så) fick ge mig och Anna en omgång med massage och det tackar vi ömt för!
Idag har jag inte gjort allför mycket, städat och hälsat på gamlegode farfar.. Fikat och vilat.

Nä, nu ska jag kika film.. Har laddat ner några st.
På Lördag blir det personalmiddag, igen :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha du glömde att nämna lördagkvällen hos mig :D haha du få komma snart igen å kalasa på riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback