Körkortsteori.

Jag gör ett försök, jag har letat fram mina böcker igen efter att dom legat undangömd i nästan ett år. Nu gör jag ett försök till att plugga körkortsteori, för jag har kommit fram till att jag måste ta körkortet snarast om det här ska gå, om det ska fungera och om det ska bli något av allt. Jag håller så klart alla mina tummar för att allt ska gå galant!

Lyssnar på gammal god musik och gör distanstest på www.korkort.com
Måste bli ganska roligt sen att se resultat, haha. Syster ska ringa även.
Mitt cv skrivande avbröt jag efter halva, det flöt inte på något bra...

FAN, det känns som allt jag gör bara blir halvklart.
Längtar tills ikväll och massa mys med Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

LÄNGTAR!!!!!!!!!!! Mysigt vi ska ha det :) Pöss

Postat av: madde

Dt e fan synd om oss, men vi skyller allt på HÅKAN! Saknar min tös!.. "smuk" haha

2008-07-01 @ 14:56:19
URL: http://maddenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback