La Stockholmo imorn.

Imorgon bär det mot vår huvudstad, la Stockholmo och det känns faktiskt bara fint även fast 08orna inte är någon hit för mig, men att åka dit på en visit är det inget gnäll på utan det känns himlans skönt. Bara vila, sola, äta gott, åka karuseller och kanske be pappa köpa någonting fint åt mig eftersom att jag är pengalös. Haha, det är pinsamt att vara såhär fattig. Vart bjuden till farfar på lunch och efter det så traskade jag ner på Ica för att prata med chefen, men ingen var där och det har dom inte varit på den närmsta tiden. Så jag fick inget samtal och vill inte ringa dom nu heller när den ena är på semester och den andra.. ja, han visste ingen vart han var så det fick som bli en skriflig lapp.
Jag har sagt det förr, men fick inte ledigt hela helgen så nu skrev jag att JAG SKA VARA LEDIG DEN 25:E JULI, för på kvällen den 24:e bär det av uppmot Östersund och senare blir det Fäviken och jag ska mysa in mig hos mor så man får låna sig en slant så att man klarar sig för månaden där på får jag pengar så att hon kan få tillbaka. Jag håller tummarna för det här och jag hoppas att Nymans ska dit som dom brukar.. Annars vet jag inte hur jag tar mig hem på Söndag, jag börjar ju 08.30 igen på Måndagmorgon och ja, jag måste ta mig hem.. Men det var ett annat problem, först och främst måste jag få ledigt.

Nu ska jag packa, försöka med lite mindre än vanligt.
Än så länge ligger dessa knallgula shorts, klänning och leggings i väskan. Men det blir påfyllning såsmåningom, då jeans, skor, tröjor, smink, locktång, plattång, hårsaker, och allt sådant ska i så jag lär fylla väskan fullt ut om inte lite till ändå. Jag och Tommy var sugen på att ta med datorn för att kika film, men kanske blir dvdn istället... annars hänger ipoden såklart med mig, vart jag än går.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback