Matte söker husse.

Ett tappert försök till att göra religion idag, gick sådär lagomt bra när värmen var enorm och jag hade dessa knallgula korta shorts på mig.. Ville ju som ingenting annat än att vara ute i värmen och mysa med barna mina. Gick in för att försöka återigen, fick nästan till 12 uppgifter, men sen somnade jag.. och sov, ja.. 2 timmar tror jag och det var skönt som bara fan. Det vart grillat till middag och var riktigt gott. Kikade nyss på en romantiskkomedi som gick på Tv3, Matte söker husse. Man blir sådär löjlig, att man vill ha en kaar själv att mysa ihop sig med! Den fungerade iallafall att titta på, ganska bra. Mitt i filmen ringer Martin, kanske åker in med han, Björne och Jesper till Östersund imorgon för att ta sig en öl.. eller fler. Men jag vet inte, jag måste på skolan och lämna den där jävla datorsladden som jag glömde av i Fredags! Jag bestämmer mig imorgon hur jag gör, jag orkar inte ta mig an att bestämma det nu.. Det blir mer "kul" i det hela om man bara bestämmer sig för det minuten innan, då har man inte så stora förväntningar på det hela och då brukar det kunna bli kul som bara fan... och Kicko, min älskade vän! Imorn är det andra-jävla-juni, ett helt år sen. ett år har gått, och det var bästa dagen i mitt liv tror jag. Med tanke på att det är imorgon borde jag nästan åka in, så vi kan försöka göra något till repris, inte för att det går få till något så lyckat som vi hade då.. men, så att vi kan vara tillsammans och skåla för det vi hade iaf! haha.
Njet, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback