What happen in Vegas

What happen in Vegas, såg den i förrgår när jag var barnvakt till Mathilda och vilken gudomligt rolig film! Jag och Moa kikade återigen på den igår när jag tog mig en snabb vistelse till Östersund, det vart popcorn och lite filmmys med min väninna som jag nuförtiden så sällan träffar och jag hoppas vi kan ändra på det.

Nu ikväll var jag över till Anna en sväng, nästan som varje kväll då vill säga.. haha. Lämnade lite kläder för jag har lyckats rensat min garderob och det var mer än nödvändigt, det ligger ändå bara där och skräpar eller vad man så fint säger..
Personalkalaset på Lördag verkar bli instället eftersom vädret inte tillåter, dvs vi skulle varit ute och mått gött. Kanske däremot blir Husky, några pilsner och fotboll som jag strikt inte vill se egentligen.. mot min vilja! Plånboken är nog likaså, den vill nog inte heller att jag ska iväg och jag vet inte om jag vill, eftersom jag vet hur dåligt ställt det ligger till i kassan. Fan. Fasiken vad less jag blir på vädret, ge mig tillbaka solen och värmen! Det är fan Juni = Sommar.

Imorn ska jag måla och allting ska förbli grönt.. Rött, och en gnutta vitt.
Jag var emot faderskapet ifrån en början, men nu har jag insett att det faktiskt är passande och fint. Det är behövligt att lägga på ny färg också, solen gör sitt med åren som det heter.. Så imorgon hoppas jag på fint väder, vilket jag kanske inte ska ha allför stora förhoppningar på men. ..ingen blåst, regn eller sådant skit. utan lugnt och kanske lite sol iaf.

Någon som har jobb över?
Godernajt, John Blund tar förövrigt över mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback