Hate it!

Jag bara hatar, hatar och hatar att vara sjuk. Gång på gång, blir aldrig riktigt frisk och sjukligheten tar över gång på gång. Det är nästintill skrattretande. Som min syster sa när jag var barn, "drar man på sig en förkylning hen fra härjeldaln, jao då sitt han i övvi ett år å!" Så hon gillade inte heller det här. Nu när jag verkligen behöver tid att plugga, nej då blir det såhär. Nätterna ligger du vaken, snorig och vrider dig fram och tillbaka i sängen less för att inte kunna sova. På dagarna är du trött för att du inget sovit under nätterna.
Sista redovisningen om Indien på Torsdag och jag förmodar att jag inte kan medverka, fan. Jag tror även att det är bättre att kurera sig riktigt, en gång för alla så nu ska jag banne mig ligga i sänghelvetet ända tills jag blivit frisk!
Solen kikade fram ihelgen och korts shorts, linne och flip-flop åkte på. Kan det vara det som gjort att man blivit sjuk, att man klär av sig för tidigt kanske. Men vafan, du svettas ju sönder om du ska gå i Jeans och huvtröja. Men med tre utekvällar och ungefär noll sömn, det tar väl också endel på kraferna kan jag gissa. Att man aldrig lär sig.

Ingen vit studentklänning hittade jag heller ihelgen, tänk om Östersund kunde ta och byta ut sina affärer till någolunda bra klädaffärer. Men det lär nog aldrig hända, med det oflytet jag har.. Det gick nog pengar ändå så det räckte och blev över...

  • Make up store, Body Shop, Hm, Åhlens, Jc, Domus, Bolaget.
  • Donken, Hemköp, Pizzerior, Mark Twain, G3, News, Upstairs.


Ja, det gick speciellt med pengar.. När man handlade för två hela helgen. Tors - Sönd.
Äh, nu ska jag packa ihop datorn för jag får ändå ingenting gjort, vila lite på sängen ist.
Men helgen var helhärlig, tack för alla medverkande och ett extra tack till Matulda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback