Klantig..

Det finns inte ens ord som kan förklara hur klantig jag är. Det är ju skam.
Även att jag gjort det här under de närmsta dagarna, fan.

  • Tappat bort tre par solbrillor.
  • Haft sönder mina nya glasögon (gick på dom på fyllan)
  • Tappat massa pengar
  • Slarvat bort min Ipod

Ja, jag skulle enkelt kunna göra listan lång. Men det orkar jag inte.
Idag hade jag ingenting på förmiddagen, god frukost blev det med Kevin iaf.
Efter en lunch med Kevin och Lisa så var det dags för muntlig redovisning av projektarbete.
Avskyr, hatar det tiogånger om att stå rakt ugpp som ett träd och prata inför folk. Fyfan.
Nog för att  det gick bättre än vad jag förväntat mig, så var jag het som en glödande fritös.
Det känndes som jag legat inne och glassat runt i ugnen i 300 lite väl förlänge.. Ursk.
Efteråt vart det några för många koppar kaffe, sen redovisningar på MSK'n.

Ikväll har jag hjälpt pappa med datorn, han är dock inte så teknisk som mig själv ;)
Sen har jag legat på sängen och pratat i telefon med syster, ses på tok för sällan.
Nu ligger jag här, ska sova nu..
Ledig imorgon så då blir det till att plugga, haha...
Äe, jag måste verkligen. Fan, jag hatar det här.. Men snart slut, Åh sa skönt.

Men just ja, igår kom min balklänning. Den var himlans fin.
Den satt som smort i en degig form, skit fint. Åh, sommar...

Godernatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback