korallfärgad galaklänning & vita pumps.

Ja, idag vart en kort dag på skolan. vackert väder är det också, så nu ser jag faktiskt fram emot lite ledighet innan jobbet drar igång i början på juli. lämnade in en kommunikationsuppgift idag och är snart klar med den sista, ett vg där i betyg är inte fy skam. Även ett vg på virtuella miljöer och min portfolio som jag visade upp för Björn idag. MSK uppgifterna är dock inte något som faller i min smak, fan.. dom tar snarare livet på en. Åkte hem så man var hemma innan klockan slagit ett.
På vägen hem stannade vi till och inhandlade iskaffe och fruitglass, smaskens!
Imorgon blir det ingen skola, utan hela dagen spenderas i Ösd och några öl dagen till ära..
Några timmar med Mika imorgon så jag föhoppningsvis får en duglig balfrisyr!
Mot eftermiddagen/aftonen blir till att inte vara allför full av brännvin, uppställning 18.30 och sen bal natten lång. Något kul att piffa upp sig till något fint för engångs skull, hoppas man kan lyckas se lite duglig ut.. Det ska nog gå.
Nä, nu ska jag skriva lite kommunikation.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

är iskaffe gott? har aldrig vågat smaka..

Postat av: emslan

iskaffe är hur gott som helst :D

2008-05-27 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback