Mjaou.

Idag har jag inte gjort så mycket, sovit och sovit.
Men medicinen tar ganska bra så man sover även ganska mycket bättre än vad man gjorde när förkylningen var som värst. Nu blir det snart Så ska det låta, kikade nyss på film. Girl next door, haha. Jag grinade nästan när jag vaknade imorse, det var vitt så långt jag kunde se. JAG VILL HA SOMMAR! Om jag inte varit sjuk den här veckan hade jag och Lisa kanske varit på en pub i Alanya nu, för vi kikade på en risa som avgick igår. Det hade inte varit helt fel, med sol och värme. Imorgon är det personalmiddag på Husky, gött. Anna vill på dääns till Viken senare på kvällen, men jag är inte allför pepp! Men, vi får se..

Nu ska jag gå och blanda ett glas päronsaft och mysa ner mig framför tvn, Postkodmiljonären och efter det Så ska det låta. Det blir lilla Tvn ikväll, för pappa satsar stenhårt på Hockeykväll.. Hoppas nästan han traskar ner på Husky så man får storbild ändå. Nej, här kan man inte ligga hela tiden..
Nu har jag dragit ner på snusandet, kanske därför man mår sämre än man förtjänar.. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback