Subrurban Girl

Subrurban Girl, tankade ner den och det är eftermiddagstid så vad kan passa bättre för en sjukling att mysa ner sig i sängen som jag redan gjort och kika på film. Go-barna mina har vart här nyss, Zara & Pontus! Idag har inte vart en sådan bra dag, Tommy var också hemma. Mestadels legat i sängen, några minuter vid tvn, ett tag vid köksbordet och längsta tiden vid datorn. Jag vart iallafall glad mitt uppi det jobbiga, jag har hittat en studentklänning och jag hoppas för allt i världen att den hinner komma. Det står att leveransen är v.22 i slutet på Maj och min student är ju den 5juni v.23. Annars jävlar, jafan.. Fast, det vart inte bara en klänning.. utan 4st fina sommarklänningar, 1 längre top, 1tubtop och en vårjacka. även att jag beställde typ förra helgen, så jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska ha råd med det här..
I Fredags ganska precist lite över sjutusen på kortet. Nu när jag var in på internetbanken och kikade så har jag inte ens hälften av det. Jag blir så arg, speciellt på mig själv som bara ska handla och handla. När kommer man till vuxenstadiet där man kan prioritera med sina pengar? Jag vill faktiskt lära mig spara... Det kanske kommer en dag det också, får man hoppas på iaf.
Ungefär alla jävla pengar är man så dum och lägger ner på alkohol på krogen också, fyfan. Jag förstår inte, fast du nyss fått lön så har man inte råd att göra nånting.. men fan, du har alltid råd att gå ut.. att dricka, även fast du nästan inga pengar har. Det är märkligt, men jao.. det är även någonting jag aldrig riktigt kommer förstå mig på.. haha.
Nej, nu ska jag kika på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback