tillbaka till verkligheten..

En och en halv vecka av bara alkohol och bakisdagar, ja aldrig i helvete att det finns en chans att man vilar upp sig på klämlov iaf. Det bara fungerar inte så.. Man är mer än färdigkörd nu när man ska börja igen, och jag vet inte om jag orkar.. Har tiotusenelva läxor som borde göras, borde ha gjorts heter det väl.. men här sitter jag, gör ingenting och har ont i ögonen för att jag har glasögonen på mitt rum. Imorn, ojoj.. imorn är det bara 1-jävla-månad kvar till studenten, Oj! Vad fan händer sen, blir man vuxen sen? Hur ska det gå...

Ja, jag kan berätta lite kort om helgen..  medans jag ändå är här inne.
i Fredags kom Kicko, vi började dricka hos mig. Spela ölspelet, det är ju bara ett måste.
Vi lyssnade på gamla goda låtar till musik, och då följer ju självklart dansen med på köpet.
Björne var kvällens chaufför, och vi åkte till Persson. Där såg det ganska lugnt ut.
Vi drog igång musiken och det rullade in folk eftersom.. Jag kör stenhårt på Martins gamla hit!
Nångång senare så traskade vi några meter över till Kråik, där vi poppade ändå mer i stereon.
Det var pilsner, massage och sköndans. ....ja, lite mer. mina äggmackor där är ju bara för goda.
Jag beslöt mig för att inte gå och lägga mig, Matilda gick hem vid halv6 och Soppan vid halv7.
Jag stoppade i en rulle och tänkte kika på film, Lucky number Slevin. Grymt bra, men ögonen kände för att inte riktigt hänga med.. men jag gjorde några tappra försök. För att vakna riktigt till liv fick det bli barnprogram då den tillslut började hacka, den brända filmen. Jag väckte Kicko runt 10tiden och vi gick över till Persson och sa godermorgon fast han och Björne låg halvvakna och kikade på urkasstv. Jag och kicko traskade med lagomt snabba steg ner på time, jag hade ingen snus så det var ett sådant måste då måste't är starkare än strong. Vi hyrde även en film, kom hem till mig.. hittade lite väntande pizzor i frysen och sen bytte vi om till mjukiskläder och slog på rullen och gottade oss. Kicko sov igenom hela filmen. Sen la vi oss på sängen, och låg där och filosofiserade oss in med ögonen i väggen.. ungefär. sen en dusch på det och man var som fressh igen!
ner på tonys för mer pizza och pilsner tänkte jag, väl där nere var jag arg som en brunstig ko.
STÄNGT from v18, öppnar igen i Juni. Min mage höll på att smälla av, likaså jag..
in på tonys och handlade pizza sen hem och åt.. det vart eva och adam, vem vill bli miljonär och körslaget..
kicko åkte hem sådär runt halv11. matilda kom timmen därefter och joinade mig, trött som en gnu var jag dock och kanske sådär lagomt sällskaplig... vi skulle kika på film och efter halva slocknade jag så fint.
Walk Hard The Dewey Cox Story, tydligen en släng av parodi på min favorit film, Walk the line.
Idag var det vackert väder och jag gjorde god frukost åt oss båda, sen satt vi ute i solskenet och petade oss mellan tårna.. typ. sen har jag legat här lite till och från, försökt mig på att skriva en bokrecension.,. har kommit halvvägs men allt annat då? nä, det går inte framåt vill jag lova.. fan. fan. FAN.
skola igen imorgon, och det innebär även en jätte tidig morgon. mera fan.
det här var även mitt livs sista skollov, någonsin.. känns lite tragiskt, på någotvis. fan.
nä, nu ska jag hämta glasögonen.. sen kika på något blask,. sen godnatt.
tack, alla för en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback