vilket kalas!

inte uppdaterat här på ett tag. sista skoldagen förra torsdagen, sen gick vi på lov.
torsdagen innebar vårforums första dag, och jihoo vad skoj tänkte jag som bara skulle gå in då. men fick boende på terassen för hela helgen så då innebar det forum för hela helgen och helgen var bra. orkar inte skriva så mycket mer om det, i söndags när jag kom hem så sov jag ända till i tisdags morse tror jag, haha.
det finns tiotusen gånger arton ord jag skulle kunna säga, men jag bara orkar inte... det var great iaf. 
i tisdagskväll kom matildha hit, jag hade städat in våren i hebret på dagen och fint vart det. på kvällen inhandlade vi oss äckligt mycke godis och drog till persson för att kika på film, började på två filmer men det slutade med en trevlig spelkväll istället. igår gjorde vi oss i ordning, jag beställde och betalade balklänning, deklarerade, och vi inhandlade grillvaror till kvällens måltid. vi började dricka runt ettsnåret, och gott som fan var det med årets första grillkväll.
jenny, emma, jullan och erica joinade oss, vi gick sedan i tur och ordning vidare till kristoffer där det var trevligt. vi dansade, sjöng, drack och hade det trevligt. nångång senare under kvällen var vi några som fick för oss att besöka bykrogen, andreas skjutsade anna och jag körde evelina på cykel.. lite vingligt, men fram kom vi. jag tog ett glas med pappa, sen cyklade jag tillbaka.. runt fem snåret kom man hem, idag har jag ungefär bara sovit.. hela dagen, hela veckan.. och helgen, hoppas jag blir lugn. måste verkligen plugga, fan. jag orkar inte.
snart bara en månad kvar till studenten också, det är helt sinnessjukt vad tiden rinner iväg..
äh, nu har jag tankat ner ett gäng med filmer så det blir en film nu och sedan godnatt.

De lyckliga kompisarna - När Kristoffer spelar flipperspel
gårdagens sång, för mannen med kalaset.

               

Kommentarer
Postat av: Felicia

jasså du din toka! så du ha oxå blogg ;) KUL!! Hoppas allt är bra! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback