Börjar bli bättre.

Körtelfeber och halsfluss, vilken otroligt rolig blandning!

. . . Körtelfeber är bland det värsta jag varit med om, fyfan. Inne i 3:e veckan och nu har jag börjat kunna leva igen, knaprar pencilin och igår var första dagen på två veckor jag fick i mig lite mat. Nu är jag på bättrningsvägen och det känns förjävligt skönt måste jag medge. Ge mig aldrig mer den här skiten! Idag har vi firat Zara som fyller 4, innan hemgång spelade vi Spöket Laban-spelet och jag måste då säga det, barnet finns kvar i oss alla. Man blir nästan som 4 själv när man sitter där och ska leka ljudlekar och härma olika djur eller fordon. Kul är det i vilket fall!

Ihelgen blir det lugnt, lär bli både en och två filmer. Soffan är en säker plats för helgen! Sen måste jag prata med jobbet och la chefas över schemat som jag inte sett över vintersäsongen än, om det nu är klart vill säga. På Måndag blir det Hede för tandläkarn och labbet då prover ska tas, levervärdena var inte så bra sist!

Nu ska jag sova, tror det är en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig frugan

2008-11-21 @ 18:34:36
Postat av: madde

äh, så mkt skit, så lite ork, så lite lust.

Jag saknar min fru

2008-12-08 @ 17:30:08
Postat av: madde

jag berättade ju, men då fick jag inget svar, så jag antar dt inte va så noga

2008-12-09 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback