Fredag - Tisdag.

I Fredags var en mysig kväll. När Busan kom blev det grogg och ölspel, sen drog vi oss ner till Stefan för att få oss några skratt och mer grogg. Vi tog med mannen själv och gick på Husky för att ta nån öl, äta vitlöksbröd och bara umgås. Sen begav vi oss i Antons bil upp till Everlids, med Lena och ett gäng andra! Raketer smälldes och vinflaskor öppnades vid tolvslaget och vi alla traskade in i Simons stuga, där han låg, han fick ett glas för han fyllde ju arton! Vi satt där ett bra tag och sedan gick vi hemåt. Väl hemma kännde jag snurret och tog två resorb och somnade sen, vaknade tidigt och pigg var jag så jag började lördagsmorgonen med en lång dusch! Det blev sedan frukost och tv, när Kicki väl vaknat och jag packat ihop så begav vi oss. Vips så var jag i Myrviken och jag landade i soffan till One million dollar baby, medans Jessica åkte till Svensta för att inhandla alkohol.

Jag var nästan påväg att slumra till, men slank ner en öl istället. Jessica hade med sig Sara tillbaka, och henne hade jag verkligen inte sett på år & dar så det var mig ett rent nöje! Vi kikade på en till film, Gone baby gone. Det blev pizza och pilsner och sen började vi göra oss i ordning. Sen kom alla viggepojkar, eller ett par stycken iallafall. Vi vart sittandes och skrattandes och drickandes ett bra tag och sen ville vi få med dom, så jag samlade ihop små slantar så jag kunde betala in Magnus och sen begav vi oss iväg. Väl i Månsåsen var det folkigt, mer än vad jag trott! Det blev någon dans, några öl och mycket skratt. När skjutsen hem kom slängde jag ur en scysst replik, när jag väl satt mig i bilen "Vad gott det luktar, är det du eller granen?" Doftgranen då vill säga, för det luktade verkligen as-gott! Nå väl, vi kom inte hem utan bara ner till Conny där det visst var efterfest, och en rolig sådan som pågick till sju på morgonkvisten då den avslutades med en enormt god kvällsfika i stort utbud och sedan ett godnatt på det, heile huset var fullt. Jag tog kattungen, ett täcke och somnade bums i en bäddsoffa.

Lördagen var lång och jag var rastlös medans alla var helt seg! Vet inte hur många filmer som det kikades på. Cheeseburgare och cola var ett måste, och även en thrailer som vi hyrde. Medans Jessica sov, så städade jag och diskade undan från gårdagen. Blev ett relativt tidigt godnatt, som gick sådär sen . . jaja.

Måndagmorgon och det blev en dusch, packade ihop och syster var i Myrviken strax innan 09 för att hämta mig. :) Landade i Hara och åt frukost, skulle hem på eftermiddagen men goknulen Tilde fick mig att stanna så jag kom hem ikvällst istället. Då har inte mycket hänt, kikat på alla mina tre avsnitt av Andra Avenyn, fikat, pratat och kikat lite på Rosa bandet galan.

Nu ska jag snart sova, innan jag får spunk på min dator.
Tack alla goa pricks för ihelgen, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback