Fredag.

Har en förjävla ond förkylningsblåsa i munnen, den gör svinigt ont. Köpte en gel på Apoteket idag som ska lindra smärtan, men jag vet inte jag. Fast man ska aldrig säga aldrig bara efter första dagen. Kläd besvär är väl alltid ett besvär för oss kärringar. Slängde på mig något gammalt och la på en fresh make-up! Håret ser ännu helt katastrofalt ut, men ja. Jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. Fredagkväll, härlig musik och en redbulljäger, kan nästan inte bli härligare! Snart kommer Busan, jag väntar och jag väntar . .

. . . Ikväll slinker det mest förmodligen ner ett gäng groggar och ett par iskalla San Miguel's om vi hamnar på Husky, vilket vi lär göra. Imorn är det dans som står högst upp på schemat, stövlarna, jag och ett gäng öl. What a night? Nä, några moves måste man väl kunna bidra med, men först får alkoholen ta sin värkan!

Nu ska jag titta till Tommy och sen lär busan vara här. Skål på det! SKAUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback