Avslutning på Kvarna.

I Lördags morse tog jag 164:an, hoppade av i Hackås och min syster hämtade upp mig. Sen blev det promenad, skytte, lek, film, mat, och mys med barnen. Efter fem tiden kom Tina och hämtade upp mig, med sig hade hon Madde och Ida. Vi landade in hos Jens, som att man bor där, är där titt som tätt och känner sig hemma nu. Det blev pilsner, sen åkte vi och körde lite folk och hämtade Maria och Jessica uppe hos Bodil. Sen bytte jag om, la några lockar i håret och sen dracks det mera öl. Efter niotiden åkte vi iväg mot Hackås och Kvarna, där det var avslutning. Jag och Maria stod längst fram och sjöng till Christer, grr!

Blå halva jag, och några brännblåsor på fingrarna . .
Tappade pengar, tappade telefon, kastade öl och fick några smällar av en idiot som ingen visste vem det var, han fick sedan lämna stället och det gjorde mig glad. Lite blåmärken kan man ta, men idioter som slår en utan anledning dom bör inte vistas där . . svart/vit randig idiot karl, det var han.

Åkte med Simon upp till Österåsen, somnade och vaknade på måran med en huvudvärk. Gick ner och halsade några glas cocacola, och tog en rök. Det vart film, sen städade jag och ställde till varmrökt röding, kokt potatis och romsås. Det var uppskattat . . Det vart flera filmer, och alla låg döda med en olik stil och olik min i soffan, efter 18tiden rullade vi in till Östersundet med Jens. Jag och Madde traskade ner på ICA för att handla, jag landade i soffan med Mr. Beans semster, cola och pizza medans Madde var ute på långpromenad.

Sovmorgon idag, och fysjutton vad skönt det var.
Äh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

..meeen sa rent å fint de va hejme nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback