Jag hatar att packa.

I Fredags åkte Linnsan hem, men vi har haft det dunder bra och du kommer ju uppöver snart igen. När jag lämnade av hon vid bussen så träffade jag Matulda som klev av, så vi traskade hemåt, hon åt en bit mat och kom sedan över till mig och vi kikade på Dobidoo och Sing a long. Kvällen blev tidig och likaså sängen, det var förjävligt skönt faktiskt.

Lördag och jag kännde mig ganska lat, fast jag städade och donade på med ganska mycket ändå och efter middagstid då jag lagat hemgjord pizza så rullade jag mig ner till Erica, där även Kristina befann sig. Moa, Gustav och Magnus anlände även sen. Vi pratade, sjöng och spelade ölspel, sen blev det Huskys med bowling och pilsner. Måste ju meddela att jag vann bowlingen, gött! Kvällen var riktigt trevlig, det vart ett relativt tidigt godnatt.

Sovmorgon på Söndagen, eller nä, jag blev väckt av Kickolainen kl 09.30 så det var bara att ta på sig broka å´n mössa och sen stod hon på min gård och vi åkte upp på Skalet för att inhandla bakismat för en hel skola (så såg det ut iaf). När jag kom hem var jag död ett tag, sen kikade jag på ett avsnitt av idolrepriserna, pluggade och tog fram resväskan! Efter middagen med Pappa och Kenneth blev det Klövsjö och flyttpackning. På kvällen var det Ensam mamma söker, och sedan alla tre avsnitt av Andra Avenyn, finally har Söndagar något att erbjuda igen! Nu ska jag plugga och sedan packa. Imorn blir det ams, (fullkomligt onödigt), sen blir det jag +  164an på kvällen och mys med Maddeslusk! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska bli batman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback