Maghelvete.

Igår när jag klev upp tog jag fram en fläskfilé på tining, sen var jag ute och cyklade. Tog även en sväng ner på affärn för att prata med någon av mina chefér, men ingen var där. Jag inhandlade en fanta och en banan, cyklade hem till farfar och fikade upp mitt inhandlade. Jag hjälpte farfar med städning och undanröjning, som jag så lovat honom. Det blev sedan min favoriträtt till (för)middag, och sen la jag mig i fåttöljen och sov middag i en timma, hur skönt är inte det? Riktigt gött.

Sen, för att inte vilja sova ännu mera, tog jag cykeln och trampade hemåt. Väntade på Anna, som slutade kl 18. Tog med mig en flarra rött och köttet, sen kom Anna för att hämta mig. Det var en super god middag, och jag mitt idiotiska pucko glömmer snusen hemma, hur förjävla dumt är inte det? Åh, låt mig skämmas. Det var riktigt trevligt. Sen ville Anna ner på Husky, vi försökte med skjuts från flera håll, men tillslut fick jag tag på skjuts av Inga-Lill och det tackar vi för :) Trodde allt folk försvann när vi kom, men det kom desto mera. Det blev öl, och jag träffade mina goknular till vänner, Martin, Sam, Kickolina och Erika. Min mage vill inte mer, den har krånglar såhär förjävligt nu i några dagar, så jag gick ut, sen vände sig magen och levde sitt liv, inte ilag med mig, jag fick gå hem. Natten har varit förjävlig. Ett rent helvete.

Imorse kikade jag och Tommy på På smällen, var ett tag sen man såg den nu.
Kanske middag med Anna och Sophie ikväll, och självklart Linn som kommer. Dock vet jag inte ännu hur det blir, om maghelvetet får bestämma så ska jag ligga under täcket resten av helgen. Fyfan, jag måste väl ge med mig snart och besöka farbror doktor jävel. Båda mina systrar har haft krånglande magar och opperat galla, antar väl att det är min tur nu . . värken har pågått i dryga sju år, så lite hjälp skulle inte skada. Eller iallafall, få veta vad det är som pågår.

Nu sitter Linn snart på bussen påväg hit, det ska bli så roligt. Jag längtar.
Nä, nu ska Christian ringa snart, stackarn har det inte så lätt. Äh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå frugan, haha, jo jag kommer bli sådär gnällig och bitter, sådetså:)!

Jaa, ingen har frågat så därför har jag inte sagt nåt..

Ajdå, magen igen? Inte bra gumman, men du får allt ta och hålla dig vid liv, vi träffas ju snart igen :D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback