Måndag.

Igår var det Söndag, jag och Linn var riktigt sega av oss, även fast vi ställde väckarklockan på 09. Dock blev vi mest sängliggandes, men det hanns med frukost, lite plugg, nerladdning av musik till kalaset och sen vart det en kort, men väldigt härlig promenad. Solen igår var härlig, vi pratade åttiotal, avnjöt en snabbkoppskaffe och härlig musik i bakgrunden.

På kvällen, efter middag blev det plugg, och positiva resultat, faktiskt. Gårdagskvällen tillbringades vid tvn, först kikade vi på Ensam mamma söker, och sedan kikade vi på Varg. Kvällen var bra, det vart sedan ett relativt snabbt godnatt.

Okej . . jag dröjde, men back to today - MONDAY!
. . .
Väckarklockan ringde kl halvsex, och jag trodde inte på det själv, och var så nära att slå av den. Men hoppade in i duschen, det gjorde susen och sen så la jag mig igen, dock med en värkande mage. Gjorde mig redo för en Måndag, och sen tog jag med mig Linn runt 07snåret och traskade iväg, ner mot bussen, dvs busshållsplatsen och vi slog oss ner för att invänta 631an. Efter 08 snåret var vi framme och vi åt en supderduper god frukost på konditoriet. Yummi! Dagen har sedan ägnats åt plugg, mm. Dagen har varit effektiv och gått bra, den har gått snabbt.

Imorgon är en ny dag, ikväll har det varit plugg, godisätande (det sista ur lördagspåsen).  Snart blir det kvällsfika med Linnsan, och sen blir det mera plugg, och sedan ett godnatt förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jajjemen nu kör vi, snart så!!



fika?

Postat av: Linn

Jajjemen nu kör vi, snart så!!



fika?

2008-09-15 @ 19:56:21
URL: http://linnocklind.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, vi kör på en kvällsfika nu :D

2008-09-15 @ 19:57:14
URL: http://linnocklind.blogg.se/
Postat av: Emslan

Nu fikar vi babe!

2008-09-15 @ 19:59:24
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Madde

saknar dig med bumsan, men snart ´kommer du

2008-09-21 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback