Bloggless...

Kanske är lite bloggless, därför jag inte skrivit. Har sånna perioder faktiskt!
Har hänt ganska så mycket på sistonde, men har ingen berättar eller skrivar lust.

Det senaste stora eventet som va, va ju självklart V Å R F O R U M !
Vilket jävla goväär det var, helt sinnes + grillning 3 dagar i sträck och mängder med öl & fish. Jag mådde så gudomligt gött, ända tills jag tappade rösten, den svek, den lämnade mig, den skärde och försvann. Nu finns den ibland, sådär emellanåt. Men je e skapligt jävla lej på de hanne.... je e inte patetisk eller egoistiskt bara för att je just nu tycker jävlut jätte mycke synd om mä sjöl! Hostar så ja inte vet vars je ska ta vägen, hostar blod, hostar slem och hostar så jag tror jag ska dö. Spenderade några dagar hos la systro i Almåsa Sön - Ons, sen gjorde jag staden på Onsdagen och sen kom jag hem. Nu ligger jag här och tänker, helt sjukt att det redan är sista April... Ja, helt sinnes!

Imorn är det 1 Maj, också sinnes.... dagen efter det tänkte jag må bra, dra på mig solbrillorna och glida upp till Ramis och bli sådär pinsamt dyng! Jag vill skjuta upp förkylningshelvetet och allt ont tills mot nästa helg, då har je fan inge inplanerat så då kan je gött å väl bara ligga... Afterski 1000 here I come, oavsett tillstånd så kom je! Låt sola få skina så je kan må gött.... skin skin som den sol du ä!

Nä... säg väl tack & hej för idag!
Nu ska jag ringa en vän, sen ska jag ta en livlina och sen får fifty/fifty avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback