Blondin?

Det blev svampsoppa och varma mackor till middag. Smarry som vanligt med käk. Vad annars. Fick deklarationen idag också, det var positivt och får ganska många slantar tillbaka. Jippie! Efter 20 snåret kom Johanna och vi åkte till B-rike för att sola, vi intog ett varsit solarie och glassade där i 25minuter vardera. Tog sedan en välbehövlig och skön dusch, sen for vi hem. Landade i soffan med mjukiskläder, en kopp te, melon och doftljus runt om kring mig. Lite sådär halvgött. Vart sugen på att shå en schysst rulle, dock ville inte min dator det då tvn var upptagen så jag vart sittandes och kikade runt på nätet istället. Är lite måttligt less på ipred och dumma lagar, tycker det är så förbaskat innibombens onödigt. Rent ut sagt töntigt, hah!

Åter till frågan, som jag ännu inte ställt.
Blondin?

Tänkte snart boka en tid hos la frissos och återbli blond. Var alltför längesen och jag vill ha tillbaka det! Det är ju så snyggt att vara a blondino med bruna ben, plus min schyssta röda hudton på sommarn. Ja, det låter kanske inte så smickrande med mina härligt utvalda ord men jag gillart! Vad tycker du? Tell me. Slänger upp en gammal blondin bild sen förr. Njut och gör dig redo, för snart ser du mig så igen. Tack och gokväll. Nu ske je klä ta mä och inta sängen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bli blondin och kräftröd. det passar en solstråle som dig. Stumpan!

2009-04-03 @ 00:13:15
Postat av: anna

ja fan bli blond:) den tanken har slagit mig oxå, men då ska jag nog slänga in nån slinga lila i de hela oxå:P

Postat av: Diana

NEEEJ!! För fan Emelie va möprkbrun i håret. Dina ögon är de ingen som slår då. Jag röstar fett på att du ninte ska bli blondin. Men de vet du.

2009-04-04 @ 19:18:02
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Carran

Jag tycker du passar jättebra i mörkt hår! Men om du ska färga ljust så gör för sjutton inte som helena och tro att det går att färga från färg till färg hur som helst bara sådär hemma... Hon skulle iofs färga från blont till mörkt men hon blev orange. Gå till Annika och få det riktigt och snyggt gjort! Finns stor risk att bli knasfärgad istället för blond när man är sådär mörk. KRAMIS

2009-04-05 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback