Helga ma mä!

I Fredags jobbade jag, när jag kom hem blev det spagetti & köttfärsås. Mums! Landade sedan i soffan för la pappos ropade på mig och frågade om jag kunde ge han massage. Snäll som jag är så gör jag det. Evelina kommer över och vi kollar på Så ska det låta. Fredagsmys! Landade sedan i sängen med datorn och sen blev det godnatt.

Var jävlut glad i att je int hade vart ut och tagit till flaskan på Fredagskväll när je vakna pa Lördagsmåran. Sjukt mycket att göra på jobbet, ungefär för mycket med tanke på att det var jag och Mari som jobbade som as! Angelica jobbade till kl 14. Turistjävlar går mig på nerverna, jag hade släckt hela butiken och klockan hade passerat 17.30, dom fattade ändå inte att vi hade stängt fast jag sa det, för några andra hade sagt vi hade öppet till kl 18. Jag sa det igen, jag hade dragit ner i både chark och mjölkkyl. Dom gick och drog upp överallt. Dom var för mycket. Dom var bara blääähä! Kom hem och öppnade en öl, hoppade in i duschen och sen hoppade jag i en korallröd klänning som jag tänkte bära kvällen till ära. Kom inte på nån bra frisyr, så jag tog fram kökssaxen och klippte mig en lugg. Inte så rak, men ändå inte så ful. Skjutsen kom och vi hamnade såsmåningom på Björnriket. Dinnertime på Björnrikegården med Matulda, Sophy, Evelina och Angelica. Var sjukt gott, dock blev jag så äckligt mätt så jag tappade lusten för att dricka. Jag gick in i fasen, jobbigt sömnläge. Höll mig vaken. Vi åkte till Evelina där hon och Anna höll hus. Drack något glas och sedan begav vi oss upp på Skalet.

Mest besviken på Jerry som aldrig spelade våran låt, vi som önskade den sjuttioelva gånger och stod vid pianot i kanske två timmar. Nä, hädan efter så skiter vi i det. Vi vart lej. Svängde loss i schlager istället och hittade sedan upp till dansgolvet och King Edwards där vi svängde runt. Ja, till och med jag dansade loss så det känns i benen idag! Det är roligt, man blir som på bra humör. Träffade Flis den pinglan! Några andra gobitar sågs också till. Blev inte en enda fish på hela kvällen, hur gick det till? Men mår dessutom bra som tusan idag också, kanske tack vare att vi stod över dom där små rackarna som oftast brukar slinka ner så fint. Vet inte varför egentligen, men jag och Evelina skippade vår skjuts och fick vänta till sist på Taxi. Vilka jävla puckon man är iblann asså! Ma höll ju på å frös röva av oss. Görut kallt! Väl hemma så somnade jag nog inte förns vid 05tiden och vaknade strax efter 08tiden. Jävla mes je e, att je aldri kan söva ut. Je bli sa lej pa mä sjöl iblann. Hua. Låg iallefall och drog mä te efter 10 i sängen o da va jävlut skönt! Klev upp, gick runt och irrade och sedan stoppade jag en pizza i micron, blev inte mätt så jag stoppade in en till. Sen gick jag till Tommy, la mig på han och spelade Sims på hans telefon i säkert en timma. Det var svin trist. Hah!

Vädrade kläder och stökade på lite, Kicko kom över och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det blev kaffe och sjukt mycket fikabröd, orkar inte ens äta middag. Vart väldöt glatt överaskad att du kom på besök, var rolen. Sen gick je ner pa affärn för att checka av läget, men mestadels för att köpa snus. Ja, så nu överlevar jag nog idag också. Blir kanske en trip till Diana ikväll, svingar ner dit med en rulle film! Mojsigt värre.




Självfallet går dagens tanke, med ett hipp hipp hurra till Matulda.
Ho e blann de bäste je vejt, så je önska na ett stort jävla grattis.

Kommentarer
Postat av: Matilda

och puss på dig stumpan!

2009-04-05 @ 17:22:43
Postat av: Diana

Luggen blev jättebra....speciellt i de mörka håret :-) Fan att jag inte visste att de va King Edwards som spelade.

Tja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback