Måndaxklubb.

Igår var en sådan måndag, som kallas röd, då man får dubbelt betalt och jobbar ett kortare pass. Jobbade 11-17 och när jag kom hem var vädret strålande, åt middag utomhus. Gick in och målade på mig lite make-up, hoppade i byxor och tröja och sedan tog jag med mig rödvinsdunken och traskade över till Matulda. Där hittade jag henne liggandes i soffan, vad var det för stil. Men jag tappade upp ett varsit glas rött till oss, sen satt vi oss på bron med varsin cigg. Efter lite om och men så kom Bergström hem. Vi traskade ner, och drack desto mer. Simon infann sig där också. Emma fyllde 18 så hon kom också dit och följde sedan med ut. Vi bowlade, Tulda vann med ett tappert poäng, men det gjorde henne stolt så vi låter det stå fast så också. Dansade, tappade bort min tröja, hade ont i magen, åt vitlöksbröd, drack öl och träffade massvis med goa gamla ansikten!

Hemfärd efter stängning och somnade ganska precis vid 03 tiden. Trodde jag avled när klockan pep imorse, det var fan inte sant. Hoppade in i duschen och sen på ma mjukiskläderna. Käkade frukost, ett glas resorb och sedan var det bara att hoppa i ytterkläderna och traska ner mot affärn för ännu en dag. En dag som har varit allt annat än kort, har varit så trött och gäspat till och från hela dagen, full styrka i personal och ingenting att göra. Men pengar är pengar så det är bara att jobba på! När jag kom hem gjorde jag svin go middag till mig själv, ja tyvärr, men så är det. Entrecote, bakpotatis, vitlökssmör och en smarrig sallad med ett stort glas vatten till det! Vart så mätt så sen fick jag ont i magen. Landade på sängen och kikade på kvällens avsnitt av Andra Avenyn och nu ska jag möta John Blund. .

Imåra e je ledig, tänkte starta dagen med en sovmorgon men bara för det så lär jag vara klarvaken ilag ma tuppen, ja ungefär runt sjusnåret. Blir inte brydd, skulle inte förvåna mig ett dugg. Men även om ja gört så är det bara att ligga kvar, jag är ledig så jag behöver inte kliva upp. Imorn ska ja dona på med mycket så nu måste jag få mig lite sömn. Avslutar väl här och säger godnatt nu.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

men tjena pinglan

den ännu ogifta här :)

haha

jag fann dig

KUL å kolla va du pysslar på med



hoppas allt ä bra



kram PICKALOT :)

Postat av: Viktoria

Jaaa.. Stackars oss=( Jobbar du i helgen eller är du ledig.. jag är iaf ledig=) Vi får väl se hur det blir..

2009-04-21 @ 12:56:47
URL: http://viktoriamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback