Påskhelga har vart gul!

Jo. . . med gul menar jag att solen har lyst så underbart skönt. Uppkavlade jeans, linne och bara fötter. Det är väl inte vad man tror om April, dessutom i början av April. Att kläderna ska kunna åka av så lätt.

I Torsdags gjorde jag och Anna middag hemma här, hos mig, det vart super gott. Åkte ner till Viktoria & Stefan på nån förbrakare innan det bar iväg på Huskys där Togga spelade och pappa var full och golvet svingade. Alla var glada, alla var fulla och nöjda! Blev efterfest till kl 05, då tog jag mina högklackade stövlar och började traska hemöver, somnade nog fortare än jag hade nått sängen. Uppe tidigt på Fredag morgon, var nere i garaget med pappa och sen kom Tina och vi tog en härlig promenad. Runt middagstid blev jag sådär äckligt trött så jag dog i sängen och missade maten. På kvällen blev det godis, dans med sötaste lilla William och en omgång plump. Sen godnatt.

Lördag vaknade jag upp till en dimma, jag höll på att bryta ihop, det var så tråkigt. Efter frukost var vädret strålande, ja helt jävla underbart. Alla jobbade såklart, ja utom jag. Gick ner till Anna och Wilma, Jannica var också där. Vi tog en långpromenad runt byn och smaskade på varsin piggelin, drack kaffe flera gånger hela dagen, satt ute och solade. Påvägen hem tog jag med mig Bine, vi pratade mest skit om allt och inget. När hon gick hoppade jag in i duschen, gjorde mig i ordning och sen blev det grillat till middag. Sen hade jag och min dunk förfest med mig själv. Hamnade sedan uppe hos Petterssons. Eve var chaufför och det tackar vi tiotusen gånger för! Stod längst fram och röjde till Perreli, buggade så klänningen åkte på sne, drack lagomt många fish och hade riktigt roligt. Tackar såklart underbara vänner för det.

Igår jobbade jag, 11-17. Seg dag! Blev pizza på kvällskvisten, sov på spikmatta och avslutade kvällen med en film. Nu ska jag iväg och jobba 11-17 igen. Vi hörs, nu ska jag knata ut i govääre. Tack för helgen allehopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback