Tycka-synd-om-puss?

Tycker synd om mig själv. Ja fan, je tych rektöt jävla synd om mä sjöl.

. . Snuskigt mycket att göra och helt sjukt mycket folk idag, blir nog bara mer och mer. Det är kul så länge dom är trevliga, sen finns det dom där idioterna jag skulle kunna spotta i ansiktet, dom som får en att vilja peka finger, bara skrika rakt ut, gå hem eller stänga kassan och håna dom rakt upp i ansiktet, men istället sitter man där trevlig, glad och säger hej sjuttioelvatusen gånger om dagen! Det är inte alltid så kul det här med att vara trevlig, när dom är oartigare än en trubbig gnällspik själv. Je blir lej pa att man inte ens kan försöka, allt e bara fel, bara klag och dessutom mitt fel. Ja, idioter finns det gott om. Men, sen finns det även dom som förgyller ens dag och dom ske ha en stjärna i kanten.

Je ha vånt i bihålorna. I halsen och i högeröra. Har sniffat liniment, men inte fan hjälper det. Nu ska jag ta en alvedon och sen bädda ner mig i sängen. Ja, tror det eller ej men fasiken va jag tycker synd om mig själv. Je måste ju te å gara da när je int ha nån karl som kan tycka synd om mä. Tänk om je ändå kunde få en tycka-synd-om-puss! Då skulle je somna gött. Lär je gara ändå, men bara för att. Puss?

Kommentarer
Postat av: Diana

Du har ju katta du kan pussas med :-) Tror du ska byta jobb faktiskt....man ska inte va sinnu på turisterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback