Countryfestival 09.

I förra veckan på Onsdag morgon tog jag med mig Inga-Lill och barnen och for iväg te syrran i Almåsa! Spenderade dagen där och myste på. Åkte hemöver runt 12 dagen därpå med ett mellanstopp i Krokom för ett besök på klädax för att inhandla jobbarskor och byxor och ett stop på bolaget för läskeblask. Sen rullade vi vidare hemöver..

Gjorde mig i ordning hemma, tog en öl och åkte ner till Evelina där vi drack mera. Satt ute i solen med hatten på och mådde fint. Vi åt broccoligratäng till middag. Gött som bara den! Gick ut och satt oss och pimplade mera. Jessica kom och joinade. Jag och Jessica liftade med Diana till korsningen, sen gick vi 100m och sen ut med tummen och vi liftade med nån som va snäll och plockade upp oss och vips så va vi nere på Campen och countryområdet. Vi intog position ÖLTÄLT! Hamnade runt samma bord som ett gäng norskar. Lyssnade på RÔK och hade det trevligt. Åkte hem en sväng och hämtade mer pengar som jag va så snäll och lånade ut och sen tillbaks. På nattenkvisten blev det nå bråk och sånt gillar jag inte. Landade i sängen och tidigt morgondärpå ringde det, orkade inte svara utan gick upp och tog en dusch istället. Sen skulle jag hämta telefonen, den låg i en hög med vatten. Med andra ord, jag hade tagit med ett glas vatten på natten och ställt på nattduksbordet och vips så va det på golvet istället och min telefon badade i det. Men den funkade primaskinka ändå! Tacka gud för det!


Såg ut som jag vet inte vad . .
bytte om och traskade ner till bageriet och hängde där med Jessica halva dagen, åt varma mackor, halsade cola och drack kaffe. Gick hem och sov en stund! Åt en bit mat, gjorde mig fin och sen for jag ner till Diana och tog en öl. Vi traskade vidare till Gittan och Jan-Åke. Där va det förfest och Kräftskiva! Tänkte först att här kan det inte va kul, men jäklarns så fel jag hade! Skit roligt va det och vilka goda förbrakare till drink Jan-Å hade åstadkommit. Gudomliga! Jag lärde Annica den fina blåsfisken och efter det hade hon vips över 200 kort på sin kamera! Sjukt roligt! Det rullade in mer och mer folk. Sen kom våran skjuts, dvs en limosin som vi gled i! Betalade in oss och drack öl. Slog mig ner med Willie Lee's och fråga mig inte vad vi pratade om.. Jag sa att ja va ett Fan av dom, haha! Så man kan få till det efter några öl. Det vart lite skytte, lite dans, massa prat och öl. Stod och pratade med lite folk innan det blev hemgång runt tre snåret, då gick jag och Jenny hem ilag och det var mörkt så det var lite gött med sällskap längs vägen vill jag lova! Sen somnade jag boms pannkaka.

Dagen därpå va jag trött . . tog mig ner mot Campen för att kika runt där!
Köpte en natchotallrik och åt typ femchips sen va je dömätt..... Åkte hem och sen åkte jag mot Sveg för att passa Lovisa då hennes päron skulle på bröllop! Det gick fint och vi lekte hela dagen, kollade på film, åt mat, drack välling och gick på promenad. Sen sov lilltjejen och jag lämnade tillbaka hon och sen fick jag åka hem. Sveg - Vemdalen på 30min. Duschade, hoppade i säng och somnade runt 22.30 kanske? Väckarklockan pep 04.45 och det va bara att stiga upp! Gjorde mig i ordning och for mot Storhogna, sola ho sken så brillorna fick åka på! Vilken morgon! Första dagen och även fast det inte var så mycket folk så var dagen lång och så eftersom allt var nytt. Men det gick väl bra ändå. Åkte hem och somnade en timma på sängen, sen hämtade jag Eve för att åka ut och kika efter hjortron. Det var dött på den fronten! Åkte hem, åkte sen ner till Jessica och vi gick till pizzan för att käka och sen till Time för att hyra film och sen landade vi i hennes soffa till Söndagsrullen! Åkte hem och drog täcket över mig och sa godnatt.

Nu regnar det . . pissväder!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo vi tänker på samma kille... mmmmm... snyggo!!

Postat av: Anonym

Ja........... han va snygg tror ja! :)

2009-08-13 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback