Frukostflinga..

Frukostflinga-pingla-värdinna... vilket som! Är som mitt nya namn nu för tia!
Ledig i Måndags annars har jag stigit upp 04.15 varje morgon. Imorn är jag ledig, ska bli skönt. Tänkte slå på stort och försöka hålla mig vaken längre än till 22 ikväll, tänkte även prova på en sovmorgon imorn. Lär ju gå sådär lagomt bra. Ikväll blir det middag på Husky med Evelina. Kanske ska ta en halvtimmes powernap på spikmattan så man blir lite piggare och sen in i duschen efter det och förhoppningsvis är man lite mer fit for fight sen!

Ungefär 1 måndag kvar tills jag flyttar. Ska bli så otroligt förjävla jätte skönt så ni förstår inte! Som jag längtar.. Jag vill pyssla och dona på. Blir som lite annat när man har något eget. Trodde jag skulle köra av vägen imorse nästan, var sån otroligt tjock dimma så man bara såg 1meter framför bilen, knappt ens det. Men fram kom jag och hem också. Svängde in på Time påvägen hem för att inhandla snus och då fick det även bli en Solero fruit! Mums. Till helgen är det mycket bokat vilket resulterar till mycket jobb Lör & Sön. Ledig Måndag och sen jobb hela veckan därpå, efter det har jag inget schema ännu. Inte som jag kikat på iallefall..

Tror det var allt. Tack å hejsvejs.
Puss å gos, korv ma mos!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sötaste frukostflingan oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback