Helg.

Vars ska man börja tro . .

I Torsdags va jag på tupperware-party, åkte hem och sen åkte jag till Evelina. Det blev två glass rött och två öl på Husky. Trevlig kväll med prat om allt och ingenting. Fredag och jag minns knappt vad jag gjorde . . Va hos Jonny och Inga-Lill och försökte få lite hjälp att koppla in en stereo i 740n. Myste med barnen och drack kaffe. Handlade på affärn och åkte hem och lagade god mat. Kyckling, svamp, paprika, nudlar, aioli och en superduper god sallad med ett glas rött till det. Landade i soffan mätt som bara den! Hamnade hos Karin, David och Bergström och drack mera vin och spelade kubb. Vet inte vad som gick snett, men vi förlorade 3 omgångar av 3. Kasst. Blev vrålhungrig så väl hemma åt jag massor med mat och landade i soffan till Big Brother och sen blev det natt i natt.

Lördag . . . Hade fribiljett och matbiljett så det var givet att åka på Hedlanda och Flygetsdag. När man väl var där var det så sjukt mycket med folk så alla fick parkera längs stora vägen åt båda håll. Visst är det roligt när något arrangeras och det går bra, vädret spelar stor roll. Kikade väl inte sådär super mycket på alla uppvisningar, gled mest runt, åt burgare och drack kaffe. Myste även med Sanna en sväng! Började gå hemåt och sen gjorde jag mig lite fin, tog en öl och sen hamnade jag nere hos Diana. Det blev smörgåstårta och grogg, öl, kareoke, trevlig sällskap och en rolig kväll. Avslutade kvällen på Husky. Det var faktiskt lite skoj där! Gick hem och somnade boms pannkaka.

Idag började dagen med en stor portion mat, en film i soffan och sen åkte jag till farfar och tog mig en kopp kaffe. Åkte till Diana, landade i soffan, Bergström kom och gjorde likadant. Vilka slöfockar vi va vi tre! Sen tog vi oss i kragen och röjde upp från gårdagen, det går ju snabbt när man är några stycken. Åkte till farfar en sväng och sen hemåt för käk. Efter maten ner i garaget och donade på med bilen. Åkte till Jonny & Inga-Lill där det blev kaffe och kaka. Åkte hem och tog en trekvart på spikmattan, nu försöker jag ladda ner The proposal, dock går den svinsegt . . . .

Äh, det får räcka för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi måste lägga oss i hårdträning så vi spöar dom nästa gång... SKITTRIST å förlora!! Kram på`re! :)

2009-08-03 @ 09:28:04
Postat av: Emslan

Ja.... vi måste gört! En seger måste vi åtminstonde kunna åstadkomma tycker jag!

Postat av: Diana

Tack för den fina presenten och för städhjälpen:-)

Den va värd mycket.

2009-08-04 @ 00:00:34
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback